.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات رفیق دوست در باره مذاکره 5 سال قبلش با کروبی

وزير سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: چندسال پيش نزد يكي از سران فتنه رفتم و گفتم آيا در نظريه ولايت فقيه شبهه‌اي داري، كه سكوت كرد و من به او گفتم بوي اينكه روزي تو مورد لعن مردم قرار مي‌گيري را مي‌شنوم.

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، محسن رفيق‌دوست وزير سپاه در دوران دفاع مقدس در پانزدهمين گردهمايي پيشكسوتان جهاد و شهادت كه عصر امروز (سه‌شنبه) در مسجد حضرت ولي عصر (عج) برگزار شد، ‌گفت: هيچ كدام از انقلاب‌هايي كه در دنيا وجود دارد واقعا انقلاب نيستند، غير از انقلاب اسلامي ايران.

وي افزود: سعادت ما در حيات و بعد از حيات ما پيروي از امام و راه امام است، و راه امام و پيروي از امام غير از پيروي محض و بي‌چون و چرا و بي‌منيت از مقام معظم رهبري نيست.

وزير سپاه در دوران دفاع مقدس ادامه داد: چندسال پيش نزد يكي از سران فتنه رفتم و گفتم آيا در نظريه ولايت فقيه شبهه‌اي داري، كه سكوت كرد و باز گفتم آيا الان براي جايگاه ولايت فقيه شخصي بهتر از مقام معظم رهبري مي‌داني كه باز هم جوابي نشنديم و من به او گفتم بوي اينكه روزي تو مورد لعن مردم قرار مي‌گيري را مي‌شنوم. تو از سال ۴۲ دوست من هستي كه او گفت نه اين طور نيست و بعد يكي از روحانيون فعلي مجلس را نماينده خود كرد تا به آقا بگويد مطيع اوست.

رفيق‌دوست در ادامه خاطرنشان كرد: راه رسيدن به خدا و در حكومت خدا بودن جز از مسير ولايت و مراجع تقليد و در راس‌شان ولايت عظماي فقيه راه ديگري نيست.

وي افزود: اين افراد كه ادعاي ارتباط مستقيم با امام زمان(عج) مي‌كنند و به دنبال دور زدن ولايت فقيه هستند جز جهنم به جايي نمي‌رسند.

وزير سپاه در دوران دفاع مقدس در پايان سخنانش با اشاره به انقلاب مردم مصر گفت: در منطقه اتفاقات عجيبي مي‌افتد و مي‌بينيم كه حاكم مصر فرار مي‌كند با اين حال غربي‌ها نمي‌گويند با از دست دادن مصر اسرائيل از دست مي‌رود بلكه مي‌گويند مي‌ترسيم انقلاب مصر مانند انقلاب ايران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.